CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
welcome to my blog ! thanx 4 visit this blog & leave a comment k? and ur step at the shout mix box tell ur friends..bye.. have a nice day ..!

Monday, August 29, 2011

SaMsUnG gAlAxY TaB ! it's mInE ..

IsI HaTi * 
HeY u !
U'rE MinE..
NevEr GiVe u tO OTHeRs..
U ArE OnLy mInE ..
i LoVe u sO MUCh..
tHaNxX pApA..
YoU'RE So kiND..
loVe u ..
He gIvE Me a sAmSuNg gAlAxY TAb..
HeHehE..
I ReacHed mY hOuSe tHaT tHuRsDaY..
aNd HE gAvE Me tHaT..
arGhh..kInDa cRaZy..
ThAnKs sO MuCh..
I neVer tHiNk Of gETTIng iT !
hEhEhE..wAnNa iT..
nO WaY !
bUbye LItTlE FiShY..
*mIsHY MiShY u !


Thursday, August 25, 2011

We lOvE EaCh oThEr !

IsI HaTi * 

DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 24

IsI HaTi * 
SINGLE OR NOT,
put this as your post and see what
colour people give you! >:D
Black - i want a relationship
with you.
Green - i'm falling for you.
Purple - i miss you.
Orange - i really like you.
Pink - i love you.
Red - i miss how we were.
Yellow - you're amazing
Blue - you're friendly.
Grey - we need to talk more.
Silver - i want your number.
Gold - i hate you.
Rainbow - you're my everything 
:)



bYe !
~To bE CoNtInUeD!~

DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 23

IsI HaTi * 
hMm..nA Na Na ...
YoU Are ThE fAiRy in Me !
HeHeHe..
I WaNnA fLaShBaCk AbOuT ThAt MoMeNt ..
i gAvE HiM A CuP Of OrEO VaNiLa iCe bLeNdEd !
BuT I'M ReAlLy sOrRy thEr !
ThE IcE bLeNdEd hAd mElt bEforE  I'M GiVe iT To yOu !
SoRrY !
i dId'nT PlAnNeD aNyThInG..
fIrSt,I tOlD **** To hElP Me iN THiS CasE..
ShE AnD **** wEnT To ***** AnD PrEtenDiNg thAt ..
ThE DId nOt KnOw tHaT IcE BlEnDed is bElOng tO ..
tHeY ToLd tHaT tHe IcE bLEnDed iS GiVeN By a senIOr..
tHeY JUSt wenT IN FROnT of thE KOoP aNd gavE Up thE IcE BlEnDed..
AnD WeNt tO tHeIr sItS bAcK..
hEheHeH..
sOrRY..
i cAnNOt gIvE tHe aNsWEr noW..
yOu wIlL kNoW THAt If u knOw mE !
aCtUaLly I'M GiViNg U ThAt noT mUcH IcE bLeNdED..
hUHuHUh..
I reAlLy ReAlLy sOrRY aBoUt thAt ! ='(
ByE..
i wAnNa gO tO ThE NeXt dAy !



~To bE coNtInUeD~  
oRiGiNaLlY WrIttEn ANd CreAtEd By : AiNa fYqA !

DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 22

IsI HaTi * 
OnE ChIlLy lAsT NiGhT 
WhEn i wAS ON tHe wAy WaLkInG To ThE DS tO  taKe A diNNEr..
I WaS WaLkInG wItH HUSna,HaNis,FatIn,oNg AnD OtHeRs ..
SuDdEnLy Ur gRoUpS cUtTiNg uP OuR LiNeS aNd wAlKiNg sELaMbA 'JeRk'
SlOwLY iN FroNt oF Us ! iS It fUnNy ? NoT RiGhT
aFtEr tHaT i wAnT tO TaKE tHaT FoOd BuT YoU DiDnOT QuEuE Up aT ThE coUntEr ..
MaYbE yOu diD'NT wAnT To eAT ThAt foOd kOT !
So I tAkE ThE fOoD AnD CoNtInue sItTinG At tHe TabLe WiTh OnG !
ThEn i sEE U SiTtINg aT ThE TaBlE WhiLe ChAtTInG WiTh Ur fRiEnDs
5 MiNuTe lAtEr,I See u wAlKinG ThRoUgH gIRlS plaCe gOiNg TowArDs ThE KoPeRasI ..
tHeN aFtER I FiNiShEd eaTiNg,I FOLloweD To thE KoOP ToO 
ThEn i pUt mY BaG On Ur bAg !
HeHeHe..
I SeE U aLrEaDy QuEuE At tHe CoUnTer tO PaY UR ThiNgS ..
i tAkE aN ApPLE dRiNk InSiDe ThE FRiDgE..
tHEn, I See U AlReAdy pAy ThAt tHingS BuT YoU DiD NoT gOinG OuT ThE KOoP..
yOu jUsT StAy aT THe dOor
I DoN'T KnOw wHAT aRe U WaiTiNg FoR ?
bUt I DoN'T CaRe..
I DoEs'nt MY MaTtER Or wHaT !
oH YeS It's a bEst MoMeNt bEfOrE I'vE dREaM At the CuBe..
ByE !



~tO Be COnTiNuEd~
OrIgInAlLy WrItTEn aNd cREaTeD bY : aINA fYqA ! 

DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 21

IsI HaTi * 
MaYbE YoUr sIzE IS Like a ' kAyU'

bUt i DoN't LikE cHeAtInG To yoU

ThE CoWs Is mAkInG A SoUnDs  Of A Moo

bUt i nEvEr LiKe tHe lOo

LiKe a rED RoSe fLoWeR ThAt iS 'lAyU'

tHe GiRl's fAcE aRe So 'AyU' 

aM I faLlINg tO YoU ?



~To bE CoNTiNuEd~
OrIgiNaLlY WrItTeN AnD CrEaTEd By : AiNa fYqA !

DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 20

IsI HaTi * 
i WaNnA Go tO ThE lOnDoN EyE,

BuT I neeD tO ReAcH thE BlUe sKy,

Or mAyBe fLy..

I WiLl aLwAyS TrY,

WhIlE eAtInG An aPpLe pIe,

BuT I DoN't lIKE sOmEoNe tHaT LiKe To lie !

nEvEr SaY U GoOd bYE ..

aRe u ThE APple oF My EyEs ?

Or mAyBe u arE MiNe ??



~To bE CoNtiNUeD~
oRiGiNaLlY wRiTtEn aNd cReAtEd By : AiNa fYqA !

DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 19

IsI HaTi * 
HeHeHe !
I WaNnA StArT a nEw sTOrY 4 ToDaY..
mY HaNd sEEMs WaNtEd To MoVe oN tHiS dIaRY !
hMmM..
whAt iS ThIs StOrY AbOuT ?
yEs it Is a sToRy aBoUt ToDaY !
eVeRy mOrNiNg wE hAvE A mOrNiNg cAlL aT THe sIdE NeAr aCaDeMiC BlOcK !
wHiLE oNe oF thE bWP WaS DELiVeRiNg HiS SpeEcH..
sUdENlY ***** aSkEd mE..
"aInA,aBaNg tU SukA aWAK Ke ? DaRi taDi Dia AsYiK PaNdAnG AwaK Je !"
YoU WaNnA KnOw WhOsE tHaT gUyS ?
iT'S hIm LArH !
hAhAhA..
AcTuAlLy i fEEl ShOcKeD wHeN DeEnI asKeD Me aBoUt ThAt qUeStIoN ..
iS It trUe yOu lOOk aT Me ThAt mOrNiNg ?
Or yOu aRe LooKiNg At aNoThEr gIrL ?
i dunNo !
bUt iF It iS A tRuE StOrY ..hMmm
HoW Is mY FeelINg aRgHH ?
HaHaHa..I FeelINg hApPy LArH !
aNd tHe SeCoNd sToRy iS whEn wE haD fINiShEd TaDaRuS PRoGrAmMe aS UsUaL
aT SuRaU !
oN THe wAy to thE cLaSS,MunIrAh ToLd mE ThAt U ShOuT My nAmE AgAiN !
bOt i dOn'T Hear ThAt poN !
mAyBe uR' voIcE Is tOo sLoW AnD CuTe kot !
HeHeHe.. x)
ByE !
tHe fAiRy iS GgOiNg To hEr frIEnD'S HOuse..
See yOu sOon !
WaIt !
ToDaY dUrInG PrEP PeTaNg hE's WEaRiNg BlUe sTripe sHiRt KoT ! i tHiNg HiS FaVOuRitE cOlOuR Is bLue kot !
ArGhH..we hAvE A SaMe iNtEResT..
hEhEhE..
iT's nOt a pLaNnEd k ..!
ByE !



~tO Be cOnTiNuEd~
OrIgInALlY WrItTEN AnD CreAtEd By : aInA FyQa !

DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 18

IsI HaTi * 
ArGhH..
ThE nExT bIrD Is cOmInG bAcK !
iT'S WaNnA HAvE A mAtInG Time wItH The femAle bIrD..
iT'S LiKe a sWeeT drEAM !!
iN ThE mOrNiNg,We hAvE A TadArUs PrOgRaMmE At sUrAu BeCaUsE nOw iS A FastInG mOnTh.
We sTaRt aT 10.00 aNd eNd aT 10.45 aM
I WeNt tO THe aSpUrI To aCcOmPOnY HUsNa tAkInG HeR NoTeBoOk !
AfTEr thAt we wEnT BaCk tO THe sUrAu..
WhIlE We ReAcHed tHe SUrAu..
ThE tAdaRuS PrOgGRaMe WAs FiNIShEd !
So we wEnT OUT tO Go tO the cLaSS..
wHile I'M WAlKInG wIth mUNIrAh ..
He IS iN FrOnT Of US !
hE Is walkInG tOwARdS tHe waKaF sUrAu ..
BuT ON THe wAy,WE waLk iN a SaMe liNe..
SuDdenLy u sHoUT mY NaMe !
SlOwLy..I'M ShOcKeD laRh..
HoW DiD U KNoW My NAmE ?
eVeNthough i aLrEAdY Add u as Ur friEnD aT  fACebOok ..
BuT WhY u nEed tO ReMeMbER mY NaMe..?
Is iT AN ImPORtanT NaMe ?
HaRgGHh ..STop aInA !
sToP DReAmIng..
iT Is jUsT As friEnDs..
ReallY ?
yEs,SuRe..
He sAyS ' AINA FYQA'
HaHaHa,..
YoUr vOiCe iS LIkE A KIDs..
It's rEALlY FUnNY BuT CuTE..
dOeS'nt MaTteR !
byE !
the bIrDs wAnNa StArt A NeW PEaCeFuL DaY aNd fLy tO ThE neXt BRaNcH ..



~tO bE CoNTinUed~
oRiGiNaLlY wRiTTeN AnD cReAtED By : AinA FyQA !

DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 17

IsI HaTi * 
We wERe bOtH yoUnG 
WhEn i sAmE CoLlEgE LiKe u !
InCiDeNt oF YeStERdAy..
I dOn'T KnOw hOw iS My fEeLiNg ABoUT..
HH eHeHe..
AcTuAlLy IT'S A MIXtUrE Of  cAnDy aNd LoLLiPOp..
It's mEaNs SwEEt !
It hApPeNs wHeN We wanT To sTaRt ThE TadArUs prOgGrAmE..
i'm wAlkInG tOwArDS ThE bilIk wUdHuK tO Go tO THE ToILEt..
WhILE I'm WaLkINg iNtO The tOileT..
kAk **** WEnT oUt..
So,I Am sMiLInG At hEr..
ThEn whEn i'm sMiLinG
sOmEoNe iS AlSo WaNtEd tO Go to thE BiLik WuDhUk..
WhoSe ThAt tRoUbLiNG GuyS Yah?
ThAt's hiM..
ArGhH..
i dOn't kNoW Do yOu pErASaN Or nOt..
BuT wHeN I'm Ur' FaCe..
I'M StIlL sMilInG..
iT MaKeS me ScAReD THINKiNg oF THaT !
sOrRy..SmILiNg dOeS'nT MeAn aNyTHiNg k ?
ThAt sMiLe iS OnLy fOr kAk aIdA..NOT YOU !
hEhEhE..
DUhH..
"jGn pErAsan sAnGaT K ? "
tAtA ThE LiTtLe biRd wAnNa Go to tHe nExT BrAnCh !



~To bE CoNtInUeD~
oRiGiNaLlY WrItTEN AnD CrEaTeD bY : aInA FyQa

DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 16

IsI HaTi * 
We wERe bOtH yoUnG 
WhEn i sAmE CoLlEgE LiKe u !
InCiDeNt oF YeStERdAy..
I dOn'T KnOw hOw iS My fEeLiNg ABoUT..
HH eHeHe..
AcTuAlLy IT'S A MIXtUrE Of  cAnDy aNd LoLLiPOp..
It's mEaNs SwEEt !
It hApPeNs wHeN We wanT To sTaRt ThE TadArUs prOgGrAmE..
i'm wAlkInG tOwArDS ThE bilIk wUdHuK tO Go tO THE ToILEt..
WhILE I'm WaLkINg iNtO The tOileT..
kAk **** WEnT oUt..
So,I Am sMiLInG At hEr..
ThEn whEn i'm sMiLinG
sOmEoNe iS AlSo WaNtEd tO Go to thE BiLik WuDhUk..
WhoSe ThAt tRoUbLiNG GuyS Yah?
ThAt's hiM..
ArGhH..
i dOn't kNoW Do yOu pErASaN Or nOt..
BuT wHeN I'm Ur' FaCe..
I'M StIlL sMilInG..
iT MaKeS me ScAReD THINgKiNg oF THaT !
sOrRy..SmILiNg dOeS'nT MeAn aNyTHiNg k ?
ThAt sMiLe iS OnLy fOr kAk aIdA..NOT Y

DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 15

IsI HaTi * 
thiS SoNG Is sPeCiAlLy fOr AiNa !

AiNa,
TernAmPaK BaBuN Di kAfE,
dIa tEnGaH BerlArI,
mEnUju kE ASPuRa,
PaStU DyE pEgI KopeRasI,
mEmAkAi bAjU BiRu,
TaNpA SoNgKOk DaN bEg,
MaMbElI ApOlLO DaLaM KUAnTiTi yAnG bAnYaK,
aGaK nYeR dIa BoLeH Ke HaBiSkAn ?

ChOrUs :
wAlAu ,
kEtInGGiaNmU tErLaLu PEnDeK,
NaMun mUKA EnGkAu sEnTiAsa cOmEl,
BiLa kAu sEnYum kElIhAtAn mAnIs,
HiNGgAkAn aKu tERgOdA..

kEpAnDaIanMu juGa bOlEh tAhAn,
Oh sEmPuRnAnYa kAmU
eNgKaUlAh jeJAkA IdAmAn
MeNjAdI PeLeNgKaP HidUpKu !

iT'S MeLoDy iS ReFEr to tHe : AiShItERu -zIvIliA BaND


Ok bYe !

~tO Be cOnTiNuEd~

OrIgInALLY WrItTeN By : aInA FyQa 
ThIs sOnG Is cReAtEd By: aFzA RazAN 


DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 14

IsI HaTi * 
WhEn u sAy sAy tHaT SoMeThIng..
I WaNnA Hold uR HaNd
i wAnNa HoLd uR HaNd..
I WaNnA HoLd uR hAnD !
YeStErDaY AfTeR We HaD BeEn FiNiShEd FoR SolaT AsaR ..
i aNd mUNiRaH WerE GoInO BUy sOmEtHiNG tO tHe caFe 4 bErBuKa pUaSA..
bUt wHeN I'M GoIng dOwNsTaIrS..I saW ThEre'S CrOwDEd WiTh pEoPLE
aNd aMoNG Of tHeM tHerE'S A BoY WaS WAlKInG ArOuNd..
HmM..WhOsE thaT GuYs yA ?
ThAt's yOu lAh !
YoU aRe qEuINg UP At thE CoUNtEr !
MaYbE YoU WANtEd To bUy ThE IcE bLeNdED KoT..
bUt wHen i rEaChEd ThE cOunTer ..
sUdDENlY YoU RAn ToWaRDs thE AsPuRa (MaYbE)..
ThEn i rEALlY 3X mAd bECaUsE tHe qUeUe wAS ToO lONg !..
So, bEcAuSe Of thAt , i dIcIdED To gO 2 THE kOpErasI tO BUy sOmE cHiPs aNd driNkS..
fOr bErBuKa ToO.. i buY A CAn Of gRaSS JeLlY dRInK aNd sOmE CAnDy..
WhIlE I AnD MunIrAh WerE QUeInG uP To pAy fOr thAt tHinGS..
sUdDeNlY U aNd uR' FrIeNdS cAmE AnD PiCkEd Up sOmE THiNg S AnG CuTTiNg uP ThAt jUniOrS Line..WhAt thE **** ..
U qUeUe aFtER MunIrAh !
HeHeHE..
IT's fUnnY ..
Then I  aNd mUNiRaH WenT tO ThE DS tO PuT Up aLl thE THiNgS..
i saW U aNd uR FRiEnDs SiTtiNg aT THe BrIdGe ! I Feel sCaREd..
So i wenT To thE AsPuRi AnD SAw u aLsO WeNt To the aspUra UsInG ThE sTaIrS !
hAhAhA..i'm fLyInG..
bye !



~To bE CoNtInUeD~

oRiGiNaLLy wRiTten aNd cREatEdBy aInA FyQa !

DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 13

IsI HaTi * 
Na nA Na nA ..
nANa nA Na !
YeAh..
YoU ArE tHe mUsIc in mE ..
rEaDy ?
GeT sEt..
gO !
yEs, ThiS iS THe stOrY !
ToDaY WaS oUr cOcUrRIcUlUM DaY ..
iT Is fOr uNIFoRm..
ToDaY AlL uNit wIlL hAvE A PhOtOsHoOt sESsIoN ..
FoR ThE cOlleGe mAgAzInE..
aNd i aM A GiRlS ScOuT uNiFoRm ..
u ? SiLaT..
fOr fOrM 1 Wi dId nOt rECEiVe ThE UnIfOrM YeT !
sO We hAvE To wEaR THe BluE T ShIrT FiRsT..
oUr uNfOrM HaD bEeN coNdUcT At thE COommUNAl aREa..
We TOok a pIcTuRe nEaR tHe AnGlE Of fOrM 3 ClAssEs !
It's a niCe aNgLe..AcTuAlLY !
wHile wE wERe tAkINg oNe pHoToGrApHs..
sUdDENlY U AnD Ur friEnDs WaLkInG tOwArdS ThE cAfE tO BuY sOmEthInG..
aNd i saW u aGaIn RuNnInG ToWaRdS ***** fRoM JaBaTaN sAiNs sOsIaL
wHiLe walKInG fRoM ThE sUrAu...
iT Is AfTeR lEssoN sEssiON ..
I AlSo SaW u aGaIn At cAfE THaT EVEnIng !
pErGhHH..
3 TiMeS In a DaY !
^_^



~tO Be ConTiNuEd~

OrIgInAlLy WrItTeN AnD CreAtEd By AiNa fYqA

DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 12

IsI HaTi * 
A PaIr oF LoVe bIrD wAnNa sTaRt a nEw DaY !
ThEy wAnNa hEAr thaT 'dIaRy oF A cuTe boY'..
aRgGHh..
It's a NiGht mAre aCtUaLyY !
hE's AlReAdY KnOw tHaT I 'Like' hiM..
hElP Me !
I'M GeTTiNg sCAreD tO ThE SEnIoRs..
ThIs iS AlL bEcAuSe Of sYaKiR..
hE AlWaYs aSk hImSeLf ..
'WhO iS hE/SHe adMiRe To ? '
AnD I Am thE OnE WhO HaD bE HiS ViCtIm..
ThE CaSE StArTeD whEn I Told mUNiRah
WhAt mAssAgE hAd i gIvE to HiM At fAceBoOk !
SyAkIr tOoK THE RuDeLy tAke tHe pApEr AnD rEaD It ..
ArGhHH..
He tOLd *** AbOuT tHaT !
i'm fEELInG bIttEr,sWeeT,sAlTy AnD SoUr tOo..
It's okaY..
nEvER MiNd 
AcTuAlLy i dOn't lIKe aT hIm poN !
i JuSt lIKe 2 LoOk aT His cUtE fAcE JERR !
ok ?



~tO Be CoNtInUeD~

OrIgInAlLY wRiTtEn aNd crEaTed bY AiNa sHa !

Saturday, August 6, 2011

My sEcOnD FaVoUriTe sOnG !

IsI HaTi * 



Pernahkah engkau hargai cintaku yang sejati
Pernahkah engkau mengertikan diriku ini
Betapa hebatnya cintamu, memberiku sejuta pilu
Betapa agungnya asmaramu, membuatku terpaku

Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Ku sayang padamu
Kan ku abadikan dikau
Sewaktu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa
Untuk selamanya
Kanku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini
Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Sayang padamu
Bagai bahtera dilanda badai
Gelora cinta mengoncang jiwaku
Berombak mencari daratan yang damai
Oh Cintaku
Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku ini
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Sayang padamu
Kanku coretkan kenangananmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini

ReSuLt ExAm !

IsI HaTi * 
fIrSt eXaM aT mRsM KuAlA KlaWaNg..
GeTtInG sCaREd..!
 ArGhHhH..
fIrSt dAh lAh aDa saTu HArI Tu semUa eXaM SuSaH SuSaH..
HmMM..
TaK Pe deRItA AkU DAH lEpas sEbAb..
dAh dUa mINgGu PoN bErLaLu..
HuHU..
CiTe mcM EsOk jE nK ExAm eN ?
mAsa dAh tIbA Nk tAhU ResuLt aKu ?
..
...
...
...
...
...



HeHeHe..

AkU DpT  '  7 A 1 B  '
nK TaHu b Tu aPa n bErApa ?
B Tu sejArAh..
78 % ..
KaLaU BeTul lAgI SaTu KAn dAh a ..
mAnA TaK FrUsT Tu ..
TaK Pe aH ..
I WiLl TrY My bEsT iN THE nexT ExAm !
AnD FoR U AlL gOod lUcK ON Ur eXAM AnD NeVer gIvE Up !
I KNoW We cAn..
TrY To geT STrAiGHt a 'S ..




bYe !

MiNgGU aKtIvItY ! epIsOdE 2

IsI HaTi * 
HeHeHe ..
PaRt 2..
MinGgU akTiViTy Ni StArt hArI AhAd !
ArI AhAd jE DaH bEsT ..
tGk mOvIe DeSpIcAbLe mE !
lAwak gILa..
TaPi eNjOY sEbAb tgk kAt sUrAu..
So tAk dE lAh pNs sNgAt McM kAt dEwaN Tuh !
tApI ArI IsNin SedIh SeBaB fOrM 2 TaK DE ..
DoRaNg pEgI mEnDaKI gUnuNg aNgSi !
TaK TaHU LaH KaT Ne..
PasTu AdA sUkAnEkA Bm..
Al bIrUnI mNg Bola jArInG TmPaT KeduA ( tEpUk lAh sIKiT )..
pAsTu bElON KaSiH sAYaNg fIrSt..PaSaNgAn SeJaTi..
AmIR & FaTiN..( juST kIdDInG) jGn mRh rAiS !
pAstU aCaRA PeNuTUp pOn bEsT GaK KOt !
ApA LaGi eK ?
lUPa lAh kAlAu KITa inGaT sAMBuNg LaGi k ?



bYe !

MiNgGU aKtIvItY ! epIsOdE 1

IsI HaTi * 
bEsT wO !
Ye lAh fIrSt TImE Ada mInGgu aKTiViTy..
SekoLaH dUlU mAnA Ada en ?
So TiBa tIBa mRsM AdA aPA LaGi ..
EnJoY LaH !
mEnTaNg mEnTAnGlAh bArU AbIs eXaM !
aPa lAgI.. hILaNg tEnSiON ..
FIrSt aKtIvItY pAlINg bEsT tAlEnT ShOw FoRm 1 kOt..
SeMuA sEmaNgAt nK mEnArI..
lElAkI bUaT SiLaT..
aNd pEremPUAn BuAt TaRiAn iNdIa : DOLaRe
WaLauPon tAk MnG TaKpE JaNji eNjoy..
CiKgu cKp kItA Org PunYa bESt cUmA CiKgU lEbIh pEnTInGkAn meLaYu PuNyA TaRiAn..
TaPi kEdUa bESt iS jUaLaN FoRm 1 ..
GeMpAxX..hOmErOom RuSnI fiRSt !
tAhNIaH..
tHeN kEtIgA bEsT FoRm 2 PUnYa tAlEnT sHoW..
bESt Gila dOrAnG bUaT ..tRiBuTe p. RaMlEe..
TaHnIaH DuA IBnu khAlDuN..!
YaNg SeDiHnyA ..TaK DaPaT TEnGoK sEnIoR SENdIrI..
2 aL BiRuNI..
TaPe2 U'rE aLwAyS thE BeSTiE !
yAnG lAiN aKtIvIty pOn BeST JuGaK TaU ! ..
tApI sAMBuNg LaIn KaLi LAh NaNtI PaNjAnG sANGaT PulaK !

nIe gAmBaR GaMbAr TrIbUTe P. RaMlEe








SpOrT wEek !

IsI HaTi * 
WaLaUpOn dH LaMa dAh tApI BeSt gIlA !
sApA TaK MaSuK AcArA RuGi wEh ..
McM Mcm AcArA AdA..
lArIaN
bAnYaK CaBaNg tAu ..
LoMpAt jAuH
LontAR PeLuRu ( SaH TaK LaYaK)
LoMpAt jAuH 
aNd mAnY mOrE..
aKu pIlih aCaRa lArIaN ..
walAuPoN pNt..tApI besT GiLa..
SeBaB sUkA DeNgAr oRg cHeERsZz..
BtW bEsT GiLa dah lAh WAJA ..pAlInG POwER THeR.. !
kHeMaH CaNtIK GiLa !
bUaTaN CiKgU2 aNd senIoRs..
TeMa aNd CoStUmE PuLaK HuTaN AnD AnGrY BIrD..
cUtE aNgRyBiRd..
wArNa hIJAu !


ByE !

DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 11

IsI HaTi * 


YeS iT'S TrUe THaT's lOVe iS CiNtA..
tRutH lOvE CoMe fRoM OuR HeArT !
SuKa ?
cInTa ?
oR sAyAnG ?

~tO Be COnTiNuEd~

OriGiNaLlY wRiTtEn aNd dRaWED bY : aInA FyQa

DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 10

IsI HaTi * 
IT'S OnLy oNe day i dOeSnT SeE Ur fAcE..
mIsS THe cUtE FaCe !

      
FiRsT DoOdLe JuSt fOr yOu !

~To bE CoNtInUeD~

oRiGiNaLlY WrItTeN & dRaWeD By  : aInA FyQa

DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 9

IsI HaTi * 
AlThoUgH wE NeVeR sEe EaCh oThER..


iT dOeS'Nt mAkE mE FrOm yOu fUrThER..


LikE A PaIr Of a lOvE- BiRd fEAtHeR


wItH a lOvE Of a fAtHeR


mAkE Me fEEl LikE A ViRgIn LeAtHer !


~To bE COnTiNuEd~

OrIGiNaLlY WrItTeN By : AinA FyQa

DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 8

IsI HaTi * 
We ArE nOt bRoThEr liKe sIsTer !

YoU're likE A MAsTer..

BuT YoU'Re aCtUaLly A MoNsTer..

BuT It' dOeS'nT maTteR..

gIvE me a lOvE LeTteR 

lIkE U ArE A flIrTer !


~ To bE CoNtINuEd~

ORiGiNaLlY WrItTeN By : AiNa fyQa

DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 7

IsI HaTi * 
DrEAmINg aGaIn AgAiN And aGaIn..
WhAt sToRy wOuLd I ShArE wItH YoU hAh ?
HmM.. (tHinKinG)..
hAh ! THeRe's aT SuRaU..
lAsT DaY i fOrGoT To bRiNg My EnGlIsH ExAm pApEr..
sO I TRIeD To bOrRoW tHe eXAM PaPeR frOm 1 iS sTuDeNt..
So i'm wAiTiNg FoRTHe In FrOnt oF THe sUrAu..
ThEn i SeE tHEM So i jOInEd AnD WALkEd WiTh ThEm tO THe cLASs..
WhIlE I'M crOsSing In fRoNt OF tHe BoY's sUrAu dOor SuDdEnLy..
He weNt oUt ToO !
i'm shOcKeD aRgGhh..
He wAlK BeSiDe mE ..mMM
Ii's A BeSt InCiDENT..
aCtUaLly..HehEhE..
i hAvE No iDeA ! 
bUbye ..


~To bE cOnTiNuEd~
OrIgInAlLY WrITteN By : AiNa FyQa

DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 6

IsI HaTi * 
tOdAy wAS A FaIrY TaIl..
IlY ImY sO MuCh !
WhEn i sAT aT THE fiRsT SaF..oF SuRaU
i nEvEr SeE Ur' FaCe
I Feel sO Sad yOu kNOW !
bUt mY hEaRt GeTtInG lOvElY aFteR..
wAtcHiNg U AnD Ur' FrIenD cRoSsinG ThRoUgH mY ClAsS..
hUhuHU..hmM..
i'm hApPY RiGht nOw..
BuT I'm fEel vErY aNgRy 'AbOut yEstErdAy..
HaHh..(FiRe) I DoN'T wAnT To LeAvE THiS NIgHT wItHoUt WaTcHinG YoU..
bUT wHeN I gO To tHe ToILEt WaTchINg
U ! BUT WhEn i Go tO ThE tOIlEt WashINg mY hAnD..I DoN'T KnOw..
yOu oR YoUr FrIeNd swItChEd OfF tHe lIgHT..
bUt i hAtE THaT GuyzZ !
It's oKaY iT'lL bE ThE SWeEt MeMoRiEs..
dUhh..



~tO Be cOnTiNUeD~

oRiGiNaLly WrITten By : aInA FyQa

DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 5

IsI HaTi * 
opszz..
SToP !
tHe fAiry TaLe StOrY  ABoUt a bOy WANnA cOme bAcK  fOr A WhiLe..
I ReMeMbEr wHeN ThE SpOrTs  WeEk wAS bEiNg oRgaNiZeD..
I aLwAys lOokInG FoR 'SoMeOnE' ..
EHHEMM..
ThT's yOU lArH !
ThaT DaY I DoN't InVoLvE in aNy eVeNt K!
So iTry tO GeT ThE NIcesT AnGlE ..
isaW U AnD YOuR fRiEnD..
wEre cApTuRiNg SoMe pHotO oF ThE EveNt..
tHeN YoU TuRnEd bAcK wHiLe hOldInGA bLacK dSLR. anD CaPtuRe sOmEtHiNG..
I DoN'T KnOw WhAt PiCTUrE iS ThAt..
AcTuAlLY I'm sItTiNG BaCk to yOu !
>_<. DuHh !



~ To bE CoNtInUeD ~
oRiGiNaLly wRiTtEN By : AiNA FyQa

DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 4

IsI HaTi * 
YeS, ThAt' s lOvE.
Upzz nO ! iT'S A CuTe LoVe !
WhEn tHe SwEet MeMoRiEs CAmE BaCk..
...
I'M FoCuSiNg On mY StUdY..
sUdDeNlY U AnD YoUr fRiEnD cRossEd  tHrOuGh My clASs..
wItH a qUiTe nOiSe..
YoU KNoW THaT ToMoRrOw Is mY ExAM ?
dUhh u mAkE Me lOst My cOnCeNtRaTe k ?
YoU OpEneD tHe MidDlE DoOr oF My cLaSS..
AnD JuSt lookINg fOr a wHiLe AnD BlA !
HuHH..
TeNsIOn..
BuT THeRE'S AlWaYs bE A CuTe MoMeNt..
HeHeHe..
I cAn't StUdY !
iT'S OKAy...
FiNd yOU WiN !



~To bE CoNtInUeD~

oRiGiNaLly wRiTtEn By : aInA fYqA

DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 3

IsI HaTi * 
OnE CHiLL MoRnInG
wHeNi sPeNd mY lEiSuRe TiMe
JoGgInG aT ThE rECReAtIonaL PaRk
WiTh a sTiLl, BlUe lAkE
i saW ThERe'S MaNy PaIr oF love- SwAn
It sO SweEt rIgHT ?
i sEE U SiTtiNg NeAr ThE LaKe
YoU'rE pLaYiNg GuiTaR
..
aNd cREaTiNG SoMe LoVe MElOdY..
iWaNnA HeAr ThAt sOnG pLeASe !
BuT I ThiNK..
iT iS ONlY A SWeEt DreAm !
YoU'rE sInGInG wHile pLaYiNg THE GUiTaR
wIth A RoMaNtIc voIce..
wHeN I hEaR tHe SoNg EcHoES..
aPpeArS a fIllInG tHaT aRe SuCh aN ExCePtIoNaL FeElINg..!
Is iT LOvE ?

IS IT LOVE ??



~tO Be COntInUeD ~

oRiGiNaLly wRiTten by : AiNa fYqA

DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 2

IsI HaTi * 
YoU're aS CUtE AS A BaBy
YoU'Re as sWeET As A LOLlIpOP
yOu'Re As RomaNtIc as cOuPle
YoU'RE Re As CuDdLy As TeDDY BeAr
YoU'rE aS HaNdSoMe as aN AnIME
yOu'Re as cHeERfUl as a cHeErLeaDERS
YoU'rE aS cOLoUrFuL AS RAiNbOw
YoU'rE as cOol as iCe
YoU'RE As SmArT aS yOuR HaIr
YoU'rE as sPeCiAl aS tHe WaY YoU ArE..
aNd yOu'Re ThE oNlY eXcEpTioN !



~ tO Be cOnTiNuEd ~

oRiGiNaLly wRiTteN By : AiNa fYqA

DiAry OF A CuTe BoY > ePiSoDe 1

IsI HaTi * 

oNe fIrSt cUtE mOmEnT
wHeN I sAw YoU HoLdInG yOuR
bRoWn bAG sMilInG At mE
iT'S LIke A BiTtER BuT SwEeT mEmOrIeS,
yOu gIvE Me A Red fREsH ApPLe
WhEn i aTe iT
tHe ApPLe wAS sO CRuNcHy
LikE ThE wAy yOu LoOK AtE mE
..
bUt WhEn i ThInK iT TwIcE
tHe tRuTh Is i HaTe U
bUt MaYbE In a SAMe tImE 
i lOvE U VeRY mUCH !
i wANnA LOok aT YoUr cUtE fAcE aLl ThE TiMe..
I MiSS U ..BuT u nEvEr MiSS Me rIghT ?
neVeR MiNd..
BuT 90 % oF My hEaRt IS I HaTe U..
i jUsT LiKe tO LOok aT YoUr CuTe FaCe..
NoT yOuR PeRSONAlItY !!



~ to bE CoNtInUeD ~

OrIgInAlLY WrItTeN bY : AiNa fYQa